lördag 23 juni 2012

Listtime... : )

Det var längesen....

VEM
Vem är i rummet med dig? Ingen, är själv och dottern jobba

Vem fick du senaste sms av? Dottern.

Vem tänker du på nu? Utömänniskor (intervju på tv:n nu) samt dottern 

Vem pratade du senast i telefon med? Dottern

Vems hus var du senast i? Min bästa kompis M, där vi var och firade midsommar.

Vem önskar du var med dig nu? Ingen speciell just nu. Jag kan tänka mig att vara själv till D kommer, har en del att greja med.: )

Vem är din favoritsläkting? Syrrans dotter, hon ger mig energi och hopp : )

VAR
Var är din mobiltelefon? I sängen.
Var handlar du mest? Är en blandare, men rätt mycket coop eftersom det ligger på vägen hem från jobbet.
Var åkte du senast bil? Igår till midsommarfirandet på dagen och hem.

VAD
Vad åt du senast? Grillat kött och svamp, sallad,sås samt jordgubbar och glass (lite chips och ostbågar).
Vad drack du senast? Te.
Vad är det för färg på dina byxor? Grå
Vad är den närmaste saken som är blå? En liten blå påse med grejer i till tv:n.
Vad är din favorit färg? Svart och vitt men har även en del andra färger i min gaderob som tur är : )                
Vilken film såg du senast? Såg en film i torsdags men vet inte vad den hette, var rätt bra och väldigt sorgsen i slutet.   Vad hör du just nu? Tv:n, dator och en klocka som tickar

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Absolut
Hånglat på en bio? Nix, Hållit hand och en liten puss…
Hånglat i skogen? Ja, det har jag gjort. ; )
Kört över hastighetsgränsen? Har hänt : ( men klarat böter : ).
Målat om ditt rum? Mmmm.
Fått hicka? Såklart.
Dumpat någon? Jag tror på att göra slut på ett snyggt sätt samt öga mot öga. 
Stulit pengar från en kompis? Nej!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Inte i en bil men...
Varit i slagsmål? Nej
Smugit ur ditt hus? Nej, skötte mig galant den första tiden och sen litade mamma och pappa på mig så jag fick själv säga när jag kom hem. Bästa tipset som tonåring jag fick : ) av en ett år äldre tonåring : )
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Självklart. Inte mycket att orda om men har garanterat stärkt mig och gjort mig mer ödmjuk : )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar