söndag 24 juni 2012

Herregud!

Midsommar är över och här sitter man i soffan och bara har det så där superbra. Har varit en riktigt skön helg!

Midsommarafton bestod av bara härlig grejer, det var allsång, konsert, grill med gott vin, tjejsnack och bara trivas i sällskapet. Som singel så år man inte alltid inbjudan till parmidsommarfesterna. Men för mig gör det inget, nu slapp jag till och med leka/tävla som jag ärligt inte tycker är så roligt längre : ( Vår midsommar var perfekt : )

Lördagen var det lite solning, mycket bokläsning, film, soffhäng, slängde ett gäng kläder : ) alltså en slappardag. När ska jag ta tag i att röjja ordentligt!?? Här är det inte ofta skitigt men jag har en förmåga att ha grejer överallt....

Det där att plocka bort direkt eller att var sak har sin plats det har INTE gått in i mitt huvud!

Men det är ju tur för jag kan allt  förbättra mig vilket jag inte kunde gjort om jag redan var perfekt! : )

Jag sitter nu i soffan och detta ligger just nu på soffbordet!
  • en tallrik med en liten bit vattenmelon
  • en solkräm
  • en specialkräm
  • två pennor
  • ett block
  • läsglasögon
  • tändstickor
  • tre nagellack
  • min bok
  • almanacka
  • glas med cola
  • kork
  • duk
  • vas med gamla rosor
  • ljus på ett fat
  • dosa till banken
  • min gamla mobil
  • tv-dosa
  • + dotterns grejs: iphone, tofs, hushållspapper
Det var det värsta, ser inte ut att vara så mycket när jag tittar på bordet : )
Hej hopp, nu är det dags!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar