måndag 25 juni 2012

Gammal?! Jag? ; ) Ja...

God regndag!

Ja, hela dan har det regnat här.... finns det verkligen mer kvar där uppe bland molnen. Tur man får vara inne.... känner egentligen att jag borde ut och springa men kan säga att det inte direkt lockar i denna blåst och regn.
Får se vad det blir... men borde ; )

När jag slutade jobbet idag så blev det direkt en storstäd av ett skåp inne på toan+ ett röj av resten ; ) , tänkte jag denna vecka skulle ta något varje dag. Har ingen mer än mig att ta hand om så då borde jag hinna det. D är på dansläger! Bara jag verkligen tar tag idet : )

Har idag insett att nu är jag gammal : ) satte idag inte på musik när jag städade utan satte istället på gårdagens program av sommar (sommarpratarna) tänk att det är ett attraktivt program för mig : ) Fast har faktiskt de senaste två åren lyssnat på en del. Beror väl både på att jag nu kan sätta på dem på datorn OCH att jag kommit till insikt med att vissa program är otroligt bra och intressanta. Jag fortsätter ett tag till att vara gammal ; )

Har tänkt ofta att när jag skriver så vill jag skriva "man" istället för jag... vem fasen är man? ; ) Jag är jag.... och ska väl stå för det... ; )

tjoflöjt : )


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar