söndag 17 juni 2012

Inte varje dag...

precis som jag skriver, ett inlägg men här kommer ett!!!! : )

Min resa ja, den var alldeles sådär super som det kan bli. London fick besök av mig och dottern. Vi gjorde allt det där man ska och såg allt man bör : ) det blev shopping så vi var lite nervösa vid incheckningnen, men allt gick bra. Var inte svårt att hitta i denna stad och vi promenerade massor. Vädret var typiskt Londonväder... soligt och sen lite regn också : ) En alldeles underbar långhelg! : )

En Sannexkväll har jag fått te.... var kuligt men man borde dansa mer så man får ihop en stordansvalsgrupp.... lite svårt när man bara dyker upp ibland. Men det var trots allt många goingar där och hittade ett par nya : )
Student har det varit.... var runt hos några och grattade. Blev mycket god mat och vin.... vi hade väldigt trevligt trots att studenten försvann : )

Mitt lufsande har fortsatt, dock inte riktigt i samma mängd men det beror både på jobb och annat samt sjukdom. Jag har i alla fall minst sprungit två gånger i veckan och så ett par promenader. Dans räknas ju med..... Idag gick det riktigt bra.... tror att jag var under 30 minuter på min runda idag och när jag lufsade första gången så var det drygt 40 minuter.... bra minskning : ) Jag är sjukt nöjd.... rekord på löpgånger sen jag var 20 år tror jag : ) Nu är det bara att fortsätta.... vikten har också gått lite ner.... trots att jag ätit 1 kilo vingummi....

Hoppas min bloggtorka försvinner nu......

1 kommentar:

  1. Åh vad härligt !! Både resan o att du är tillbaka !!
    Skulle så gärna vilja till London men hittills har det inte blivit. Var på dans förra lördagen, 1a gg sen han gick bort. Det var roligt men sååå lite folk o blev jobbigt med minnena mot slutet men så är det.
    ha en bra dag!!

    SvaraRadera