fredag 12 april 2013

Kanske, kanske....

ja, kanske att jag är tillbaka... åtminstone en tid. Får se om jag kan få till att skriva lite oftare, det vill jag ju egentligen.

Vaknade idag upp till snö... fy faaaaaaan!!! Nu får det vara nog. Jag vill ha lite värme nu. Behöver det efter denna vinter med min hosta och allmänt dassig hela tiden. Jag hör inte längre om jag hostar eller inte.... i vilket fall som helst blir det bättre och bättre men nu behöver jag bara lite påfyllning av energi. Är trött men har väldigt svårt att sova... : ( blir alldeles för få timmar varje natt. Tränar och sen är jag skitpigg.....

Igår var jag på en helt underbar dansföreställning eller två var det egentligen. Föst en danssaga med elever från kulturskolan här... 3 år var den yngsta och 21 var den äldsta. 189 barn och ungdomar på scen...

wow är en underdrift.

Kvällen avslutades med en underbar dans från dotterns klass. Deras sista för snart är det studenten.... tårarna kom på mig... usch vad ledsamt! Men det kommer (kanske) bli mer : )

Fortsättning följer.... nu blir det samkväm med dottern : )

1 kommentar:

  1. Men hallå ??!! Där är du ju :D
    Har saknat dig !!
    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera